Dag 3: laatste dag met mijn liefje

28 juli 2023 - Propières, Frankrijk

We staan vandaag vroeg op omdat we een pittige tocht voor de boeg hebben vandaag. En in de vroege ochtend wandelen is heerlijk!

776EF0B9-C608-47B5-A082-112C4D95E4C7

Dit is de laatste dag samen. Het was fijn om de laatste drie dagen nog even samen te zijn. Het geeft veel ruimte voor een rustig en mooi afscheid. En ach… over twee weken zien we elkaar weer even.

De dag verloopt een beetje rommelig, omdat we vanwege een omleiding flink anders moeten lopen. En dat is nog even zoeken en beslissen en een beetje balen. Maar ook dat hoort bij de Camino en we kunnen het snel achter ons laten.

In Propieres heb ik een hutje voor mij alleen. Ik haal de sleutel op bij de Mairie. Dan lopen we nog een flink stuk (1,5 km) naar het hutje. Het is er heel fijn. Ik ontmoet hier pas voor het eerst mede-pelgrims. Heel aardige mensen uit Trier die me gelijk met van alles helpen. Wat fijn is dat! Later lopen mijn lief en ik terug naar een restaurantje en krijgen gelijk een lift. Er is zoveel hulp onderweg dat ik er helemaal blij van word. En vol vertrouwen.

In het restaurantje is live muziek. We huilen en lachen en hebben de laatste gesprekken.

F62E367E-359C-43EB-A92A-E025BBD4A666

Dan komen mijn ouders en mijn kinderen Bernou ophalen. Daaaaaag…. Tot over een paar weken 🥲